Interview
premium
‘Blurring heeft potentie, maar de consument is er nog niet helemaal klaar voor’
premium
Jouri Schoemaker: ‘Pieter Pot gaat voor systeemverandering in verpakken’
Oma’s Soep: met sharefunding uitbreiden en meer ouderen helpen
premium
Adviseur voedseltransitie: ‘Nutri-Score stimuleert ook innovatie’
Suzanne van der Pijll: ‘Klimaatneutraal produceren moet geld opleveren’
premium
Onderzoeker Sara Smaal: ‘Lokaal voedselbeleid blijft te vaak bij mooie praatjes’
Foodwatch-directeur: ‘Onder juiste druk wordt alles vloeibaar’
premium
FNLI: Nederland heeft dringend Deltaplan voor energie nodig
premium
Albert Heijn: ‘Cruciale rol voor consument in onze duurzaamheidsstrategie’
premium
‘Korte keten als grootschalig businessmodel is moeilijk haalbaar’
premium
Gerard Kroef (Peka Kroef): ‘Familiebedrijf gaat altijd voor’
Hoogleraar: ‘Duurzaamheid reststromen in voeding bepalen, kan beter’
Show 193 tot 204 van 359 articles