CEO van Vivici, Stephan van Sint Fiet, benadrukt het belang van de juiste klant vinden voor een innovatief product. Foto: Dennis Wisse Photography
Een jaar geleden was Vivici een start-up, nu mag het bedrijf zichzelf een scale-up noemen. In de sportvoedingsmarkt in de Verenigde Staten is het melkeiwit uit precisiefermentatie van Vivici een premium ingrediënt. CEO Stephan van Sint Fiet benadrukt het belang van een goede marktanalyse.
Het bedrijf in precisiefermentatie heeft veel kennis en ervaring in het team. De scale-up ontstond uit een samenwerking van DSM Firmenich met Fonterra, twee grote bedrijven die nu nog steeds investeren in Vivici. Een groot deel van het 14-koppige team van Vivici bestaat uit mensen die jarenlang werkteN bij DSM Firmenich of Fonterra.
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Chris Polkamp
Wendy Noordzij
Alieke Hilhorst