Foto: ANP
Babyvoedingmerk Olvarit, dat valt onder Nutricia, heeft de potjes in een nieuw jasje gestoken. Het doel is om te laten zien dat de producten op een duurzame manier worden geproduceerd.
âAl jaren werken we eraan om de teelt van onze ingrediënten steeds meer te verduurzamen en we hebben grote stappen kunnen zetten. Gezonde voeding gaat verder dan gezonde ingrediënten, het moet ook gezond zijn voor de planeet. Onze potjes mogen uitstralen hoe wij onze producten maken: natuurlijk, lekker en duurzaamâ, motiveert het bedrijf.
Op de achterkant van de nieuwe potjes worden wist-je-datjes gedrukt. Hierin vertelt Nutricia hoe het bedrijf samen met boeren verantwoord omgaat met grond, water en biodiversiteit. De eerste potjes staan begin juni in de winkels.
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Wendy Noordzij
Alieke Hilhorst
Chris Polkamp