Foto: HelloFresh Group
Maaltijdboxbedrijf HelloFresh introduceert het speciale dieetmerk Green Chef in Nederland. De maaltijdboxen van dit merk spelen in op de toenemende vraag naar gezonde voeding.
Expansie
In 2018 nam HelloFresh het Amerikaanse Green Chef over. Sindsdien is het daar een van de meest succesvolle maaltijdboxen van het land. In 2021 konden ook Britse consumenten de dieetmaaltijdbox bestellen. Met Green Chef wil HelloFresh meer consumenten in Nederland bereiken. HelloFresh heeft 8 miljoen actieve klanten wereldwijd en een omzet van ⬠2 miljard in het tweede kwartaal van 2022. De maaltijdenboxen van HelloFresh zijn de best verkopende in Nederland.Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Alieke Hilhorst
Chris Polkamp
Wendy Noordzij