Foto: ANP
In dit artikel
Lidl Duitsland wil het aandeel plantaardige eiwitten richting 2025 continu vergroten.
Lidl Duitsland wil âiets veranderenâ
Lidl wil niet alleen positief overkomen bij klanten, âwe willen iets veranderenâ. Daarvoor is het volgens Graf nodig dat ook de keten en de concurrentie mee veranderen. âHet is gemakkelijker als andere mensen op deze trein springen. Als we alleen zijn, is het soms ingewikkeld.â De strategische partners van de retailer zijn volgens de inkoper al âmaximaal gemotiveerdâ.Extra themaweken bij Lidl
Om consumenten te overtuigen meer plantaardig te kopen, worden bijvoorbeeld extra themaweken in het leven geroepen om meer plantaardige eiwitten in de winkelschappen te brengen. âNatuurlijk willen we niet alle klanten het dieet voorschrijven. In plaats daarvan proberen we onze klanten te motiverenâ, zegt de inkoper.Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Wendy Noordzij
Chris Polkamp
Alieke Hilhorst