Ruud Conijn, Client Service Analytics Team Leader, bij NielsenIQ. Foto: Koos Groenewold
In dit artikel
Na jaren van dubbelcijferige groei stagneert de aankoop van plantaardige producten. In vergelijking met vlees scoren vleesvervangers echter âminder slechtâ. Dat zegt Ruud Conijn, teamleider bij NielsenIQ. Tijdens de Free From Food Expo in RAI Amsterdam vertelde hij vorige week hoe plantaardige producten deel uitmaken van de veranderende voedselkeuzes.
NielsenIQ probeert consumenten wereldwijd te begrijpen door te meten wat ze kopen, vertelt Ruud Conijn, teamleider Client Service Analytics, tijdens de Free From Food Expo in RAI Amsterdam. âWe vragen consumenten wel waar ze behoefte aan hebben, maar we kijken vooral naar wat ze kopen. Daarbij maken we gebruik van de meest geavanceerde technologieën.â
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Wendy Noordzij
Chris Polkamp
Alieke Hilhorst