Skip to content

McDonald’s wil impact maken in de eiwittransitie

Meer inzetten op meatless en kip is de strategie van McDonald's om impact te maken in de eiwittransitie.

Updated on:
Business
Video

Meer inzetten op meatless en kip is de strategie van McDonald’s om impact te maken in de eiwittransitie.

Dolly van den Akker is Director Impact bij McDonald’s, de fastfoodketen staat op nummer 2 in de Top 10 Eiwit Uitblinkers van 2023. In deze video vertelt Van den Akker hoe McDonald’s de afgelopen jaren heeft ingezet op de eiwittransitie en welke ontwikkelingen er aankomende jaren op de planning staan.

In de lijst van Eiwit Uitblinkers staan bedrijven die in 2023 een hoofdrol hebben gespeeld in de eiwittransitie. De Uitblinkers zijn bedrijven en organisaties die duidelijke keuzes hebben gemaakt in de eiwittransitie, innovaties hebben geïntroduceerd of een voorlopersrol hebben gepakt. De lijst is samengesteld door de redactie van Food&Agribusiness / Eiwit Magazine op basis van communicatie vanuit bedrijven zelf.

 

Snel delen

Afbeelding
Iris Hofman

Audiovisueel redacteur