Wouter Kolk, ceo Europa en Indonesië van Ahold Delhaize. Foto: Albert Heijn
In dit artikel
Supermarkten en hun leveranciers moeten zich gezamenlijk inzetten om de duurzaamheid verder te verbeteren, vindt Wouter Kolk, CEO Europa en Indonesië van Ahold Delhaize. âWe moeten allemaal dezelfde taal spreken en ons realiseren dat het geen competitie hoeft te zijn.â Dat zei hij tijdens het Retail Trends 2024-webinar van Deloitte.
Deloitte heeft donderdag haar Retail Trends 2024-webinar gehouden. Na een lange periode van hoge inflatie gaan we 2024 in met een consumentenvertrouwen op het scherpst van de snede. Zullen consumenten en detailhandelaren de dupe blijven van een economische neergang? Of zullen er groene kiemen van optimisme ontstaan? Hoe dan ook, 2024 lijkt een jaar van transformatie te worden voor de retail, waarin investeringen in technologie, duurzaamheid en klantervaring allemaal op de voorgrond staan. Tijdens het webinar kwamen verschillende sprekers aan bod, zoals Oliver Vernon-Harcourt, leider detailhandelssector bij Deloitte en Wouter Kolk, Chief Executive Officer Europa en Indonesië van Ahold Delhaize.
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Chris Polkamp
Wendy Noordzij
Alieke Hilhorst