Logo van Lekkerder bij de Boer.
In dit artikel
Het platform Lekkerder bij de Boer breidt uit en richt zich meer op e-commerce.
Bij het platform zijn nu 1.000 boerderijwinkels aangesloten en initiatiefnemer Thomas Siahaya is van plan om dit uit te breiden. Door te investeren in het verbeteren van de website en de app wil Siahaya het makkelijker maken voor consumenten om verkooppunten te vinden en voor boerderijwinkels om zich aan te melden. Hiermee hoopt Lekkerder bij de Boer meer boeren te betrekken en de consument nog beter te informeren over de winkels in de buurt. Consumenten kunnen op dit moment alleen afhalen bij de boerderijwinkels.
Online marktplaatsen
Dit jaar lanceert het platform honderden online marktplaatsen per regio waar consumenten direct kunnen bestellen via de app. Het wordt dan ook mogelijk om bij winkels die dat aanbieden boodschappen thuis te laten bezorgen. Op dit moment geeft de app alleen inzicht in welke bedrijven er in de buurt actief zijn en welke productcategorieën er zijn.
Lekkerder bij de Boer
Lekkerder bij de Boer is op 6 april 2020 gestart. De boerderijwinkels zijn verspreid over heel Nederland en boeren zijn zelf beheerder op het platform. Siahaya: âWij zijn dé hub tussen consument en boer. Met ons platform zorgen wij voor de verbinding en stimuleren wij het kopen bij de boer.â
Mis geen enkel topverhaal op Eiwit Trends
Dit premium artikel is enkel beschikbaar voor abonnees
Beperk risico's met betere investeringen
Versterk je ketenpositie met de juiste partners
Versnel innovaties met de nieuwste trends
Beleef journalistiek van top niveau door collega’s, ervaren redacteurs én experts uit de sector.
Wendy Noordzij
Chris Polkamp
Alieke Hilhorst