Skip to content

Meest gelezen Biologisch 2022: BIO+ van Superunie

Het artikel over BIO+, het biologische merk van inkooporganisatie Superunie, is het meest gelezen van het thema biologisch. 

Updated on:
Achtergrond
Sustainable food
Biologische producten met de vernieuwde huisstijl BIO+.

Producten met de vernieuwde huisstijl BIO+.

Het artikel over BIO+, het biologische merk van inkooporganisatie Superunie, is het meest gelezen van het thema biologisch. 

De ambities om de biologische productie en consumptie te vergroten zijn hoog in Europa in Nederland. De 13 supermarktorganisaties verbonden aan inkooporganisatie Superunie, willen ook groeien in bio. Aan het begin van het jaar heeft Superunie zijn merk BIO+ gerestyled. Het merk, dat in 2018 werd overgenomen, is uitgegroeid tot het derde grootste merk van de organisatie.

Meest gelezen artikelen thema Biologisch:

  1. BIO+ derde grootste merk Superunie, inkooporganisatie ziet vraag naar bio toenemen
  2. Advocaat duikt in nieuwe Bio-verordening
  3. Supers stoppen massaal met losse verkoop bio-producten
  4. Kalverliefde: eerste ‘kalf bij koe’-melk op de markt
  5. Holmbeck: ‘Geen reden waarom biologisch niet groot kan worden in NL’

Meest bekeken video

Snel delen